Re: jaki notebook do 1600 zl z systemem XP/VISTA

Autor: Michal (newsy) <michal.wisniewski_at_amorki.pl>
Data: Sat 02 Aug 2008 - 15:41:39 MET DST

Michal (newsy) wrote:

> jesli chodzi o laptopy, to Dell, HP albo Toshiba. Za 1600 cudow sie nie
> spodziewaj.

Np.

http://www.komputronik.pl/Notebooki/HP_Compaq_/_Pavilion/HP_Compaq/Zrownowazona_mobilnosc/HP_Compaq_6720S/HP_Compaq_6720S_XP_Home_/_2GB_/pelny,id,58820,s,1/

czyli w skrocei: http://tiny.pl/2jb8

Poczytaj opinie tych co kupili.

4 pozytywne na 4 co widze w tej chwili:

10 Bardzo dobry stosunek jakosc - cena. Idealny do zastosowan biurowych
:) ale cala reszta tez na nim smiga bez problemu (filmy, TV, flash). W
koncu notek z XP bo na Viste juz nie moglem patrzec :P Daje 10 na 10. Ma
wszystko co potrzeba, bardzo fajna blyszczaca matryca. Rewelacyjne
wykonanie i design! 2008-08-01 16:21:28

10 Bardzo solidna obudowa, żadnego skrzypienia. Optymalny Ekran. TO
chyba ostatni lapek, jaki można kupić z systemem XP, to ogromna zaleta.
2GB pamięci daje kopa systemowi. Za tę cenę nic nie uda się kupić
lepszego. 10pkt 2008-08-01 14:00:13

10 Bardzo fajny, no i XP , a nie obrzydliwa Vista. Do pracy jak znalazł,
nie znalazłem nic lepszego w tej cenie (nie biorę pod uwagę szrotu na
viście ;) 2008-08-01 13:05:20

10 Właśnie bawię się notkiem, którego zakupiłam wczoraj (super
ekspresowa przesyłka - Dzięki!) - jestem w szoku, że w takiej cenie
mogła zakupić takiego dobrego notka i to jeszcze z Windowsem XP! Polecam
wszystkim, idealny do prac biurowych, do surfowania w necie... daje 10
punktu!