Re: Neostrada

Autor: Marcin Kocur <marcin2006_at_gmail.com.wytnij>
Data: Mon 30 Jun 2008 - 08:22:19 MET DST

Osoba Andrzej napisała na pl.comp.pecet:

> Rozważając czy warto umowę przedłużyć chciałem się zorientować w
> cenach, które musiałbym płacić (teraz od roku płacę 66 zł/miesiąc za
> 512kb/sek). W tym celu ściągnąłem z tej samej zakładki cennik, a także
> zajrzałem do zakładki Cena na tej samej stronie. Nie wiem czy ja
> czegoś nie rozumiem, ale wygląda to tak:

Ja też nie wiem. Ale wiem jedno: nie opłaca się ;)

http://www.multimo.pl/index.php?pid=107#3po3

http://www.netia.pl/specjalne,43.html

Jeśli jesteś Klientem TP SA i wiąże Cię umowa na neostradę, która kończy
się w ciągu najbliższych 40 dni to w Netii możesz zamówić internet już
dziś. Podpisz umowę z nami teraz, a my załatwimy wszelkie formalności
za Ciebie.

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur