Re: BSoD-y w nowym v5505 (i auto reset)

Autor: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here_at_go2._and_here_.pl>
Data: Mon 30 Jun 2008 - 08:20:03 MET DST

Dnia 30-06-2008 o 02:25:04 Artur <no@spam.please> napisał(a):

> Witam
>
> Posiadam nowego laptopa Fujitsu Siemens v5505, który przybył z Vistą HB.
> Pierwsze co zrobiłem, to postawiłem na nim XP Pro, ale ponieważ nie
> dostałem do niego sterowników do XP, to skorzystałem ze ściągniętych ze
> strony Fujitsu-Siemensa.
>
> Niestety, od samego początku mam na tym XP BSoD-y. Średnio raz dziennie.
> Nie wiem co się działo na Viście, bo zajrzałem na nią tylko na chwilę i
> tylko z ciekawości.
>
> Podstawowy problem, to fakt, że pomimo odznaczenia checkboksa
> [...]
[ciach...]

Miałem taki sam komunikat i objawy na kompie stacjonarnym. Płyta poszła do
wymiany...
Kod błędu wskazuje na problem sprzętowy (przetaktowany procesor,
przegrzany chipset, niestabilne przetwornice na płycie głównej).
ALE: znalazłem też informacje o niestabilnych sterownikach audio Realteka.
Sprawdziłbym najnowsze (albo nieco starsze...)

--
Brak sygnaturki.