Neostrada

Autor: Andrzej <Andrzej_at_Kozak.com.pl>
Data: Mon 30 Jun 2008 - 07:54:00 MET DST

Witam i od razu przepraszam, że piszę o tym na tę grupę.
Problem w tym, że nie mam już dużo czasu do końca umowy na czas określony,
a na te tematy na grupie alt.pl.neostrada nie uzyskujÄ™ odpowiedzi.
Liczę na odpowiedź tutaj, gdzie z pewnością dużo osób korzysta z Neostrady.

Po pierwsze termin ewentualnej rezygnacji z przedłużenia umowy.
Wg regulaminu do ściągnięcia z zakładki "Dokumenty do pobrania" na stronie
http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/internet/internet_w_domu/neostrada_tp/
wynika, że ten termin to 30 dni, natomiast 2 osoby z TPSA, które do mnie dzwoniły
namawiając na multipakiet twierdziły, że wypowiedzieć można najpóźniej na 2
miesiące przed końcem umowy.
Ten regulamin wszedł w życie 15.02.2007 - czy potem już żadnych zmian nie było?

Rozważając czy warto umowę przedłużyć chciałem się zorientować w cenach,
które musiałbym płacić (teraz od roku płacę 66 zł/miesiąc za 512kb/sek).
W tym celu ściągnąłem z tej samej zakładki cennik, a także zajrzałem do zakładki
Cena na tej samej stronie. Nie wiem czy ja czegoÅ› nie rozumiem, ale wyglÄ…da to tak:
dla przykładu opcja 512 kb/sek na 24 miesiące:
wg cennika kosztuje 96,38 - 71,98 = 24,40 zł
wg zestawienia z zakładce "Cena" : 52 zł
Podobnie różnice występują dla innych opcji i okresów.
Ponadto w cenniku nie ma w ogóle opłat dla okresu 36 miesięcy.

Czy ktoś mógłby mi wyjaśnić te 2 sprawy?. Będę bardzo wdzięczny.

Pozdrawiam
Andrzej