Re: Neostrada

Autor: Leszek K. <leszek60.wytnij._at_neeostrada.pl>
Data: Mon 30 Jun 2008 - 08:42:16 MET DST

Dnia Mon, 30 Jun 2008 08:22:19 +0200, Marcin Kocur napisał(a):

> Ja też nie wiem. Ale wiem jedno: nie opłaca się ;)
>
> http://www.multimo.pl/index.php?pid=107#3po3
>
> http://www.netia.pl/specjalne,43.html
>
> Jeśli jesteś Klientem TP SA i wiąże Cię umowa na neostradę, która kończy
> się w ciągu najbliższych 40 dni to w Netii możesz zamówić internet już
> dziś. Podpisz umowę z nami teraz, a my załatwimy wszelkie formalności
> za Ciebie.

Ja przy przejściu z neo na multimo miałem ciekawy numer. Po zgłoszeniu do
tepsy (z póltoramiesięcznym wyprzedzeniem) chęci rezygnacji (z podaną datą
od kiedy rezygnuję) zostałem na następny dzień odłączony. Próby
reklamowania zbywane były - "Przecież pan zrezygnował". Dobrze, że
przynajmniej multimo stanęło na wysokości zadania i podłączyło mnie miesiąc
wcześniej niż zamawiałem usługę.