Co to vtt gtl?

Autor: Adramelech <adresu_at_tu.nie.ma>
Data: Mon 30 Jun 2008 - 08:29:55 MET DST

Witam

Czytam sobie o podkręcanie inteli E8xxx. W kilku artykułach pojawia się owe
tajemnicze dla mnie napięci vtt gtl. Czym to jest? Gogle odsyłają tylko do
jakiegoś angielskiego tekstu... Jest coś po polsku?
Czy ktoś mógłbym mi wyjaśnic czym są te napięcia?
Czy na płycie Foxconn P35A-S jest możliwości regulacje tych vtt i gtl?

Pozdrawiam!

--
Piotr Sobolewski