Re: BSoD-y w nowym v5505 (i auto reset)

Autor: Artur <no_at_spam.please>
Data: Mon 30 Jun 2008 - 09:59:27 MET DST

Sławek Maculewicz pisze:
> Miałem taki sam komunikat i objawy na kompie stacjonarnym. Płyta poszła
> do wymiany...
> Kod błędu wskazuje na problem sprzętowy (przetaktowany procesor,
> przegrzany chipset, niestabilne przetwornice na płycie głównej).

Tak, czytałem na sieci o tym kodzie błędu, choć sam kod to za mało.
Prawdopodobnych przyczyn i ich rozwiązań wygooglałem wiele - od wymiany
płyty głównej, po... jakieś inne. W moim odczuciu błąd jest trochę zbyt
ogólny, by od razu obwiniać sam sprzęt, a odrzucać software/sterowniki.
Ale zdecydowanie nie jestem tutaj specjalistą i mogę się mylić...?

> ALE: znalazłem też informacje o niestabilnych sterownikach audio
> Realteka. Sprawdziłbym najnowsze (albo nieco starsze...)

Na stronie Fujitsu-Siemens, właśnie odnośnie audio i tej instalowanej
przeze mnie poprawki (też ściągniętej stamtąd -> pisałem w pierwszym
poście) była wzmianka "Works, but no support and not tested forESPRIMO
Mobile V5505". ;>

Na razie testuję wywalenie Kerio i wrzucenie alternatywy. Niestety
wyniki pojawią się za 2 tyg., bo akurat wyjeżdżam...

--
Pozdrawiam
Artur