BSoD-y w nowym v5505 (i auto reset)

Autor: Artur <no_at_spam.please>
Data: Mon 30 Jun 2008 - 02:25:04 MET DST

Witam

Posiadam nowego laptopa Fujitsu Siemens v5505, który przybył z Vistą HB.
Pierwsze co zrobiłem, to postawiłem na nim XP Pro, ale ponieważ nie
dostałem do niego sterowników do XP, to skorzystałem ze ściągniętych ze
strony Fujitsu-Siemensa.

Niestety, od samego początku mam na tym XP BSoD-y. Średnio raz dziennie.
Nie wiem co się działo na Viście, bo zajrzałem na nią tylko na chwilę i
tylko z ciekawości.

Podstawowy problem, to fakt, że pomimo odznaczenia checkboksa
Control Panel / System Properties / Advanced / Startup and Recovery /
Automatically Restart
po wystąpieniu BSoD-a nadal następuje automatyczny restart!

Jak to wyłączyć, lub gdzie jest zapisywana pełna treść BSoD-a? W
dzienniku zdarzeń jest tylko kod błędu i za każdym razem jest to
0x1000007f (0x00000008, 0xba338d70, 0x00000000, 0x00000000)

Czynności, które wykonałem od momentu przygotowania instalacji XP:

- XP jest w wersji Pro EN SP2 z MSDNAA (używam go też na innym kompie),
- ściągnąłem nLite i sterowniki do AHCI ze strony Fujitsu-Siemens,
- zintegrowałem sterowniki, wywaliłem nLitem z instalacji ułatwienia
dostępu i gry (za pierwszym razem również sporo innych elementów), ;)
- zainstalowałem XP,
- wrzuciłem sterowniki:
   * chipset
   * grafika
   * poprawka KB888111HighDefinitionAudioR10aSupport
   * dźwięk
   * Wi-Fi, LAN, Bluetooth
- aktywacja,
- xp-antispy, zaznaczone prawie wszystko, podobnie jak na innych
komputerach,
- TweakXP, kilka standardowych rzeczy, podobnie jak na innych komputerach,
- IE7,
- kupa freeware'owych aplikacji.

Po dniu pracy - pierwszy BSoD. Potem kilka kolejnych. Następnie na nowo
partycjonowałem dysk, to i postawiłem XP na nowo. Generalnie zrobiłem
podobnie jak powyżej, ale na końcu dorzuciłem SP3. Po dwóch dniach -
kolejny BSoD...

memtest86 nie wykazuje żadnych błędów.

Jakieś pomysły? Przede wszystkim będę wdzięczny za wskazanie przyczyny
automatycznych restartów przy BSoD-ach pomimo wyłączenia wspomnianego
checkboksa...

--
Pozdrawiam
Artur