Re: Dell vs. IBM

Autor: Łukasz Zieliński <zi3lu1_at_wp.pl>
Data: Mon 26 May 2008 - 20:35:03 MET DST

Dnia Mon, 26 May 2008 20:20:26 +0200, Piotrek napisał(a):

> tak wiec jedyne pytanie czy jestes w stanie troche wiecej zaplacic, ale ceny
> ogolnie teraz sa na tyleprzystepne ze doplacic okolo 1 tys zl pomiedzy seria
> R a T moim zdaniem warto:)

jesli chodzi o serie R to nie wchodzi w gre, znjaomy ma i nie dosc ze sie
grzeje to jakosc wykonania jest kiepska..

jestem z Czestochowy wiec nie bardzo mi sie chce jechac do Lodzi ogladac
Della chociaz bardzo by mi to pomoglo:)

fuijtsu tez ogladalem ale nie potrafie sie jakos do tej marki przekonac,
kiedys uzyczalem FS i bylem rozczarowany, ale to byl jakis tani
model.Podejrzewam, ze dlatego.

Myslalem tez o serii X, ale 12 cali to chyba jednak troszke malo no i X nie
maja napedu, musialbym dokupic stacje dokujaca.

To ze IBM teraz to Lenovo to wiem, ale podobno jescze T61 i T60 maja dosc
dobra opinie.

Gdyby Dell mial wyglad IBMa to juz bym si enie zastanawial:)))