Re: IBM T61+vista biznes <=> XP pro PL?

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Mon 26 May 2008 - 20:24:27 MET DST

> Czy jak się instaluje "w dół" XP pro PL (tak można przy vista biznes) to
> trzeba robić format HDD?
>
> Jak się to robi technicznie? Jak zrobic najlepiej?

ja bym robil format:)

> Czy można zostawić w IBM T61 cały soft na ukrytej partycji /vista
> biznes+cały soft lenovo/?

wogole bym sie nie przejmowal tym softem.
sciagnij sterowniki do sieciowki, zainstaluj na nowym systemie, potem z netu
zassaj sobie software update(jakos tak sie nazywa chyba soft lenovo) i on
juz sam znajdzie caly soft potrzebny lub nie dla twojego kompa.
wszystkie sterowniki i dodatkowe aplikacje Lenovo sam sciaga i instaluje.

do T61 chyba pod XP sa wszystkie potrzebne sterowniki bo ja mam T61 z
naklejka Vista Biznes a preinstalowanego mialem XPka i po pierwszym
uruchomieniu fabrycznej instalki wszystko jest OK. zero problemow ze
sterownikami.

--
pzdr
piotrek