Re: Dell vs. IBM

Autor: BAREK <barek_at_plusnet.pl>
Data: Mon 26 May 2008 - 20:52:36 MET DST

> fuijtsu tez ogladalem ale nie potrafie sie jakos do tej marki przekonac,
> kiedys uzyczalem FS i bylem rozczarowany, ale to byl jakis tani
> model.Podejrzewam, ze dlatego.

Mam teraz bezpośrednie porównanie Tabletów - FS seria Lifebook T i
Lenovo X40 i FS bije na głowę konkurenta, mimo, że są elementy, które
Lenovo ma lepsze.
Generalnie kup coś w czym będziesz mógł napęd zamieniać na baterię
dodatkową, postaraj się też kupić coś z wszelaką łącznością; WiFi, BT,
Irda i jeszcze najlepiej z wbudowanym modemem UMTS.
Do F-S dostałem baterię zamienną za DVD, drugi zasilacz i port
replikator w cenie. To jest pełny komplet do mobilnego osobistego
korzystania z komputera/laptopa. Właściwie każdy z rozważanych przez
Ciebie modeli oferuje takie rozwiązania.
Bartek