Re: Dell vs. IBM

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Mon 26 May 2008 - 20:43:15 MET DST

> jesli chodzi o serie R to nie wchodzi w gre, znjaomy ma i nie dosc ze sie
> grzeje to jakosc wykonania jest kiepska..

no coz seria R odkad stala sie przystepna cenowo(za czasow IBM byla dosc
droga) to niestey jakosc poszla troche w dol.
a to ze sie grzeje to pewnie od konfiguracji zalezy(procek)

> jestem z Czestochowy wiec nie bardzo mi sie chce jechac do Lodzi ogladac
> Della chociaz bardzo by mi to pomoglo:)

ogladanie nowego sprzetu to jedno a takiego uzywanego po np roku to drugie.
wiele sprzetow moze wygladac na pierwszy rzut oka calkiem OK, a po roku
rozpadac sie w rekach(np Acery z ktorymi mialem do czynienia:)

> Myslalem tez o serii X, ale 12 cali to chyba jednak troszke malo no i X
> nie
> maja napedu, musialbym dokupic stacje dokujaca.

seria X wg mnie jest super, mala, lekka, wygodna i naprawde mobilna.
bardzo ja lubie, ale do pracy na codzien przy biurku to ekran maly i
przydala by sie stacja dokujaca i LCD(zreszta tak powinno wygladac biurowe
stanowisko pracy(port replicator, LCD, klawiatura, mysz i drugi zasilacz:)
co do napedu to juz bym wolal kupic go na USB niz placic za portreplicator i
naped, pozatym port replicator juz mocno pogrubia notebooka i powoli zaleta
seri X znika:)

> To ze IBM teraz to Lenovo to wiem, ale podobno jescze T61 i T60 maja dosc
> dobra opinie.

wg mnie jest nadal calkiem OK jesli chodzi o jakosc seri T

> Gdyby Dell mial wyglad IBMa to juz bym si enie zastanawial:)))

widze ze tez ci sie podoba wyglad thinkpadow:)

--
pzdr
piotrek