Re: Zmiana szybkości procesora podczas pracy w Windows XP

Autor: Roman Rumian <Usun_to_rumian_at_agh.nospam.edu.pl>
Data: Sat 24 May 2008 - 21:35:24 MET DST

marfi napisał(a):
(...)

> Na tej płycie masz w BIOSie jakieś cuda związane z overclokingiem - to
> podobno podnosi częstotliwość w razie potrzeby (sam się tym nie bawiłem
> bo nie mam takiej potrzeby).
>
> Co do EIST, to w przypadku Q6600 oprócz zmiany mnożnika z 9 na 6,
> obniża również napięcie VID z 1,2V do 1,075V.
>
> BTW: Używam Visty 64, po dołożeniu RAMu do 8GB przestało jedynie
> działać "wstrzymywanie" systemu a właściwie powrót z tego stanu.

Dziękuję, rzeczywiście ta płyta ma specjalne narzędzia - zobaczymy w
praktyce.
Trochę zaskoczyli mnie młodzi sprzedawcy z Sirius-a, bo maja jakieś
problemy z uruchomieniem Q9300 na tej płycie i dostawa ślimaczy sie już
drugi tydzień, ale na razie mam cierpliwość.

Zaciekawiła mnie ta Vista 64 - da sie tego używać ?
Mam na myśli sterowniki do peryferiów w wersji 64-bitowej i aplikacje
32-bitowe.

Kłaniam się

Roman Rumian