Tuner AVerTV Box 9 - opinie ?

Autor: Noonek <N_at_wp.pl>
Data: Sat 24 May 2008 - 21:29:47 MET DST

Witam,

chcialem sie do Was zwrocic z prosba o opinie na temat tego tunera (AVerTV
Box 9). Dotychczas uzywalem tunera wewnetrznego Aver TVCapture98, ktory na
Win 98 (kiedys tam kieeedys) i na CRT pracowal jak dla mnie rewelacyjnie. To
bylo kiedys...
Teraz zastanawiam sie nad tunerem zewnetrznym, ktory (podobno) oferuje
lepsze parametry odbioru no i jak dla mnie - duza zaleta: mozliwosc
ogladania tv bez koniecznosci wlaczania pc-ta, nie oferuje natomiast
mozliwosci zgrywania obrazu na dysk. Tuner pracowalby z LCD Eizo 19". Nie
mialem nigdy okazji uzywac takiego tunera dlatego kazda wasza opinia i uwaga
bedzie dla mnie bardzo cenna.
Pozdrawiam
N.