Re: Zmiana szybkości procesora podczas pracy w Windows XP

Autor: marfi <marfi _at_bb.onet.pl>
Data: Sun 25 May 2008 - 11:14:13 MET DST

Użytkownik "Roman Rumian" <Usun_to_rumian@agh.nospam.edu.pl> napisał w
wiadomości news:g19qmi$aa4$1@news.agh.edu.pl...
> Zaciekawiła mnie ta Vista 64 - da sie tego używać ?
> Mam na myśli sterowniki do peryferiów w wersji 64-bitowej i aplikacje
> 32-bitowe.

  Mnie się udało większośc uruchomic (musiałem się pozby karty Twinhan 3054
z powodu braku sterowników) - szczegóły musisz sprawdzic u producentów
sprzętu, który chcesz używac.. Programy 32-bitowe w większości działają (nie
mam programu, który nie działa) ale czasem wymagają np. zmian w sposobie
uruchamiania. Nie działają programy 16-bitowe - jeżeli chcesz takiego używac
pozostaje praca w maszynie wirtualnej (bardzo sobie chwalę tę możliwośc).
Nie zauważyłem aby jakiś program działał szybciej niż w XP natomiast
niektóre działają istotnie wolniej. Nie jest również zaletą zachłannośc
Visty na pamięc RAM i dyskową.

--
marfi