P³yta na P35 dylemat

Autor: Tomek C <adres_at_w.sigu.>
Data: Sat 24 May 2008 - 21:41:09 MET DST

Od trzech dni czytam fora, grupy i dalej nie wiem co wybraæ spo¶ród
Abit IP35, Foxconn P35A-S, Gigabyte GA-EP35C-DS3R.
Do Abita mam sentyment za mojego czteroletniego NF-7, bezproblemow±
pracê i mo¿liwo¶ci OC, ale z tego co wyczyta³em w manualu nie ma w ogóle
wyj¶cia com co dla mnie jest bardzo wa¿ne. Foxconn zbiera ¶wietne
opinie, Gigabyte kusi obs³ug± DDR III, sze¶ciofazowym zasilaniem, 8
portów usb na tylnym panelu (wa¿ne bo na dzieñ dobry zajêtych bêdzie 6).
Chcê w to wsadziæ na pocz±tek E2160 a z biegiem czasu jakie¶ wy¿sze
modele jak staniej±. P³yta powinna wystarczyæ mi na jakie¶ 4 lata i
zale¿y mi na stabilno¶ci, ale przyzwoite mo¿liwo¶ci OC s± mile widziane.
Sk³aniam siê ku Gigabyte g³ównie za wyposa¿enie. Nie wiem tylko jak
bêdzie ona siê sprawowaæ przy pracy na FSB >500 bo kr±¿± ró¿ne opinie na
ten temat. No i jak± dobr± pamiêæ do tego? 2GB 1066, czy 4 GB 800?
Zastosowanie to w 90% aplikacje biurowe, net itp. czasami Settlers 2 :).

--
Tomek C.         tomciu|at|post.pl         GG: 356802
"Nawet je¿eli jeste¶ idiot± staraj siê nie byæ g³upi"