Re: Zmiana szybkości procesora podczas pracy w Windows XP

Autor: marfi <marfi _at_bb.onet.pl>
Data: Wed 21 May 2008 - 09:56:07 MET DST

Użytkownik "Roman Rumian" <Usun_to_rumian@agh.nospam.edu.pl> napisał w
wiadomości news:g10j46$5br$1@news.agh.edu.pl...

> No, dobrze, ale EIST raczej nie podkręci mi procesora o 1 GHz w górę ?

  Na tej płycie masz w BIOSie jakieś cuda związane z overclokingiem - to
podobno podnosi częstotliwość w razie potrzeby (sam się tym nie bawiłem bo
nie mam takiej potrzeby).

  Co do EIST, to w przypadku Q6600 oprócz zmiany mnożnika z 9 na 6, obniża
również napięcie VID z 1,2V do 1,075V.

  BTW: Używam Visty 64, po dołożeniu RAMu do 8GB przestało jedynie działać
"wstrzymywanie" systemu a właściwie powrót z tego stanu.

--
marfi