Re: predkosc stalego lacza

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_gazeta.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:33:29 MET DST

Dnia 2007-12-05 01:40, Użytkownik Michal AKA Miki napisał:

> Przeciez takie testy sa bez sensu.. podawana predkosc jest definiowana
> jako maksymalna predkosc do routera brzegowego (czyli punktu styku

Ilu znasz dostawców którzy odpowiedzą prawdę na pytanie o realne
prędkości ? Bo najczęściej jest tak że podpisując umowę np. na łącze
megowe pytam jakie mają wyjście na świat to pada uspokajająca
odpowiedź że 10 mega. A na pytanie ilu mają klientów okazuje się
to tajemnicą. No ale jak tych klientów mają trzydziestu to prędkość
tego mojego łącza będzie 1 mega do routera brzegowego a jedna trzecia
tej wartości do sieci. A jak mają stu klientów ?

Pozdrawiam