Re: laptop toshiba satellite

Autor: Piotr M <nie.dam_at_gmail.com>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:33:29 MET DST

Chichotek pisze:

> Na Twoim miejscu zainteresowałbym się modelem IBM R61i NF0AFPB.
> Napewno solidniejszy sprzęt i lepiej wykonany.

Ten IBM to fajny model, różnica to że ma matrycę matową, więcej na HDD
bo 160GB, mniej ramu bo 1GB a tak to to samo. Ja mam Toshibę i sobie
chwalę bo ma dobre głośniczki stereo, miłe w dotyku klawisze i po prostu
plusuje u mnie też estetyką, co w laptopach też jest istotne :) (w końcu
często możemy mieć go na kolanach)

--
pozdrawiam, Piotr M