Re: predkosc stalego lacza

Autor: BETON <brak_at_mejla.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:33:32 MET DST

Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:fj507q$oin$1@node2.news.atman.pl...

> Ilu znasz dostawców którzy odpowiedzą prawdę na pytanie o realne
> prędkości ? Bo najczęściej jest tak że podpisując umowę np. na łącze
> megowe pytam jakie mają wyjście na świat to pada uspokajająca
> odpowiedź że 10 mega. A na pytanie ilu mają klientów okazuje się
> to tajemnicą. No ale jak tych klientów mają trzydziestu to prędkość
> tego mojego łącza będzie 1 mega do routera brzegowego a jedna trzecia
> tej wartości do sieci. A jak mają stu klientów ?
>

> Pozdrawiam

A jak maja stu - nie bedzie znaczącej róznicy,
cokolwiek nie powiesz nie zgodze sie, bo mówie to z własnej obserwacji, od
kilku lat...
Wg twojej teorii łacze 10 MB powinno obsługiwać-= max 10 ludzi, kazdemy 1
MB
A praktyka jest taka ze te 10 MB mozna dać i 200 ludzi i też beda mieli
parawie zawsze 1 MB,
a testy jak juz padło polecam na www.noc.gts.pl