Re: Laczenie sie z internetem przez cudzy otwarty ruter bez jego wiedzi to kradziez ?.

Autor: Andrzej Lawa <alawa_news_at_lechistan.SPAM_PRECZ.com>
Data: Mon 17 Mar 2008 - 18:02:24 MET

Mikaichi pisze:

> sasiad.
> listonosz.
> czlowiek pytajacy o droge.
>
> zaden z nich bez pytania (no nie wiem jak ten ostatni, z jakiej
> dzielnicy jest...) nie ejdfzie mi do ogrodu i nie zacznie srac.

Mowa była ogólnie o wchodzeniu na prywatny teren. Sranie dorzuciłeś
sobie ty, koprofilu.

> Widze, ze jednak ogolna kultura i znajomosc norm spolecznych jest ci
> obca.

Twoich chorych i urojonych? Owszem.

> Ty zostawiasz kilof na srodku ogrodka, a jak ktos ten kilof
> ukradnie,

W twojej okolicy kradną kilofy?? Kurcze, a kto się tak zachwycał, w
jakiej wspaniale cywilizowanej okolicy mieszka...

> to jest o t juz nie twoja sprawa, przeciez ODDALES wiec nie
> mozna miec do ciebiew zadnych pretensji ;)))))

Owszem.

> Jak jest i dziala to ... zgadnij? :>

Udowodnij, że działał w tym momencie.

> Ale ja ni emusze go rozpoznawac, ktos kogo nie znam dalej jest kims kogo
> nie znam, nawet jak go nie widze. To ze zobacze czlowieka nie czyni go
> obcego.

Czyli strzelasz na oślep? Fajnie.

> Tu nie ma kota szredingera.

Uciekł? ;)

> Kultura. Dobre wychowanie. Obyczaje.
>
> Wymienilem ci rzeczy, ktore zabraniaja srania ludziom po ogrodach.

Och. Te same, które zabraniają człowiekowi robienia awantury o to, że
ktoś był na jego prywatnym ale nie zamkniętym terenie... Tak czy inaczej
przegrywasz.

> Obawiam sie, ze nie znasz sie i nei wiesz co piszesz.

No tak, ty jesteś koneserem gówna, koprofilu.

> Ale my mowimy o spoleczenstwie gdzie ogolnie wlasnosc prywatna istnieje,
> ba, ludzi emaja poczucie tej wlasnosci i staraja sie szanowac cudza
> wlasnosc.

Owszem. Ale nie o lokalnym azylu dla wariatów, którzy toczą pianę z
pyska jak ktoś przekroczy ich urojoną linię.

> Z pominieciem tylko tych marginalnych wyjatkow, ktorzy tlumaczac sie
> brakiem zapisu w ustawie beda lamac normy kulturowe i dobre obyczaje.

Dobrym obyczajem jest zamykać drzwi jeśli się nie chce, by ktoś przez
nie przechodził.

> Takich ludzi nazywamy porocznie chamami. I zwykle ich nielubimy ani nie
> sa mile widziani.

No to paszoł won.

> Choc w swietle prawa nie mozna im nic zarzucic.

> Oczywiscie. Zostajesz wtedy chamem. Wykluczas sie ze spoleczenstwa.

ROTFL

> Jakis rok temu byla sprawa, ze dziadzio zastrzelil(??) kolesia, ktory
> "ciemna noca chcial przyjsc sasiada przeprosic i zamiast zapukac do
> drzwi po prostu rozpierdolil kamieniem szybe".

Nie na temat - wybicie szyby to już włamanie.

> Wiec jak zobacze w moim ogrodzie kolesia, ktory bez slowa biegnie w
> jakims kierunku (a np. moje dzieci sie bawia w ogrodzie) to mam prawo
> podejrzewac, ze to np. kidnaper lub inny zboczeniec albo swir. Wtedy bez

Albo ktoś, kto zauważył np. jadowitego węża (lub inne lokalnie
niebezpieczne zwierzątko) sunące w stronę tychże dzieci.

> pardonu wale go bejzbolem po nogach i obezwladniam. Jako troskliwy
> ojciec, dobry obywatel, placacy podatki czlowiek zostalem postawiony w
> sytuacji, ktora nie moglem dobrze ocenic, ale mialem prawo podejrzewac.
> Zrobilem co zrobilem w trosce o moja rodzine.

I idziesz do pierdla za przekroczenie granic obrony koniecznej. Lub
zostajesz wysłany na leczenie psychiatryczne.

Zachowujesz się jak stereotypowy, posrany amerykanin, który najpierw
strzela, a potem myśli...

> Uwazasz, ze nie mam prawa troszczyc si eo swoja rodzine? Ze nie mam

Masz.

> prazwa obezwladnic nieznajomego kolesia, zachowujacego sie podejrzanie
> na moim prywatnym terenie?

Nie masz. Musi stanowić REALNE i BEZPOŚREDNIE zagrożenie.

> "POLIGON! NIEWYBUCHY!" ;)

> to co on sadzil ma troche male znacznie...

Otwarta brama jest formą wyrażenia woli właściciela i zwyczajowo oznacza
"kto chce, niech sobie wchodzi".

> "sral pan w tojtoju tego pana"
> "sralem" (pod przysiaga, zakladajac ze nie klamie)
> "czyli nikt pana nie napadl, po prostu nie zaplacil pan za usluge,
> wlasciciel mial prawo pana zatrzymac - 25 lat za morderstwo, wyrok jest
> prawomocny"

Brednie.

> Dlaczego?
>
> wystarczy zsumowac:
> - koszt utrzymania ogrodu
> - koszt utrzymania tojtoja
> - koszt obslugi
> - koszt sprzatania
> podzielic przez ilosc kup miesiecznie
>
> wychodzi 22 zlote netto za klocka w tojtoju...

Powtarzam: żaden są nie uzna tak nierealnego "wyliczenia".

> Znaczy na tojtojach nie wolno zarabiac?

Wolno, tylko trzeba mieć DG.

> A na hotelach wolno?
>
> To na czym jeszcze nie wolno zarabiac?

Patrz wyżej.

> Ooooooo, widze ze ocieramy sie o swobode dzialalnosci gospodarczej...
> zakaz sprzedawania uslug z zyskiem... to moze od razu wprowadz
> komunizm... co?

Działalność gospodarcza i niedotrzymanie warunków umowy to jedno.

Brak działalności gospodarczej i bezumowne skorzystanie to coś zupełnie
innego.

Ale ty najwyraźniej jesteś za głupi by pojąć różnicę - do czasu, aż
przyjdzie urząd skarbowy i zacznie dopytywać się o podatki za
niezarejestrowaną działalność gospodarczą.

> A ty jestes chamem. Inteligentnym(??) chamem. Pewnie z Warsiafki. Tam
> takich najwiecej, przyjezdnych.

ROTFL

Pudło i to podwójne, buraku.

> Jaka inna?
>
> Niezaplacil za usluge/towar i spierdala.

Spróbuj pomyśleć. Nie chce mi się tłumaczyć rzeczy oczywistych.

[ciach]

> Podstawa prawna? :>

Kultura, dobry obyczaj... ;->

[ciach]

> Tak jest panie wladzo.
>
> A dzialko paintballa tez moge postawic? :>

A strzelnicę masz zarejestrowaną?

> Ty si eo mojego fiskusa nie martw ;) Lepiej zajmij sie problem 2
> zlotych, ktorych nie zaplacono ;)

To pikuś w porównaniu z kociołkiem, jaki robi kontrola skarbowa.

> Jak mnie koles "obrona konieczna" zaatakuje, to bedzie mial sprwe o
> pobicie. JEsli nie o napasc i pobicie a do tego o wtargniecie. W koncu
> tak si ezastanawiam, jesli jestem w moim ogrodzie a jakis koles mnie
> napada i bije, to znaczy kto jest nioby ten niedobry? :>

Zależy od okoliczności. W opisanej - kiedy bezprawnie usiłujesz pozbawić
kogoś wolności - ty będziesz napastnikiem.

> Pomijajac fakt ze ja i moje corki zeznaja, ze koles najpierw wbiergl do
> mojego ogrodu i wystawil pisiora w kierunko moich niepelnoletnich corek.

I jeszcze chcesz kłamać? Cóż, tylko odrażający pozbawieni honoru tchórze
kłamią. No i różnego rodzaju, za przeproszeniem kurwy - to mówi coś o
twojej "kulturze".

> Znaczy pedofila zlapalem, jako troskliwy ojciec, a pedofil mnie napadl i
> pobil.
>
> Wnioskuje o wysoki wyrok kary dla pedofila.
>
> (a co, skoro zamkleli na molo pedofila tylko za to, ze filmowal dzieci
> kamera,

Za samo fotografowanie spokojnie bawiących się dzieci to tylko w
debilnych USA skazują.

W Polsce musiały by to być "sceny pornograficzne", ale wtedy pada
pytanie: dlaczego twoje małoletnie dzieci poniżej lat 15 były już w
scenie pornograficznej, którą ktoś sfotografował, hmm?

> No jakie przekrecanie. Ty piszesz, ze co prawnie nie zabronione, to
> dozwolone. Wiec wejscie na czyjas posesje do ogrodu i strzelenie
> kupskajest dla ciebie najnormaloniejsza rzecza.

Ponieważ nadal kłamiesz, to dalsza dyskusja z tobą nie ma sensu - z
kłamcami nie rozmawiam, bo się nimi brzydzę.

*plonk*

> A bo podjezdzaja czasem takie wsiaki z drugiego konca miasta :>

> A co ma czy mnie stasc czy mnie nie stac?
>
> Stac mnie na 3 metrowy mur z wirezyczkami strazniczymi.
>
> Ale nei chce sie odgradzac od swiata.

Twój wybór.

> No to jak tylko koles zwroci sie do mnie o pomoc to jest szansa, ze taka
> zgode dostanie. Ale wczesniej nie.

Może jeszcze umotywowany wniosek na piśmie?

Twój problem.