Drukarka Lexmark X1130

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Mon 17 Mar 2008 - 18:17:29 MET

Witam
Ktoś może wie i mógłby udzielić paru wskazówek jak rozebrać drukarkę
Lexmark X1130, taką z skanerem na wierzchu? Przyjrzałem jej się wstępnie i
nie bardzo widać jak by tu zacząć :)
A druga sprawa: Ta drukarka ma taki bug - nie chce widzieć kartridży. Ale
raz na kilkanaście włożeń widzi je, i nawet drukuje stronę testową choć
tylko na czarno. (Pola kontaktowe bez widocznych uszkodzeń i czyste). Może
z tego objawu idzie wywnioskować co jej dolega?
(Skaner w miej działa całkiem dobrze, kartridże mam świeżo napełnione i
sprawdzone na innym Lexmarku więc warto by się trochę wysilić i ją
uruchomić)

--
Jacek