Re: Laczenie sie z internetem przez cudzy otwarty ruter bez jego wiedzi to kradziez ?.

Autor: Mikaichi <mikaichi_at_vp.pl>
Data: Mon 17 Mar 2008 - 19:59:23 MET

Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

> Mowa była ogólnie o wchodzeniu na prywatny teren. Sranie dorzuciłeś
> sobie ty, koprofilu.

Mowa byla o jednym i o drugim. Odkad wlaczylem sie w dyskusje.

> W twojej okolicy kradną kilofy?? Kurcze, a kto się tak zachwycał, w
> jakiej wspaniale cywilizowanej okolicy mieszka...

Nie wiem, czy kradna, bo zaden sasiad nie zostawia oddawanych narzedzi
pod moja nieobecnosc rzucajac je na trawnik...

> Owszem.

ROTFL!!!!

Choc wlasciwie to smutne :(

> Udowodnij, że działał w tym momencie.

Nie. To ty udowdnij, ze nie dzialal. A potem wyjasnij, czemu jak dzialal
to go nie uzyles.

> Och. Te same, które zabraniają człowiekowi robienia awantury o to, że
> ktoś był na jego prywatnym ale nie zamkniętym terenie...

Nie zabraniaja, jesli mam ku temu powod.

> Tak czy inaczej
> przegrywasz.

Zdaje ci sie kruszynko.

> No tak, ty jesteś koneserem gówna, koprofilu.

Uderzamy w coraz wiekszy dzwon chamstwa widze?

Z kazdym takim zdaniem widze, ze kolo kultury to moze ty stales kiedy,
ale nie zauwazyles i do tej pory nie wiesz co to takiego.

> Owszem. Ale nie o lokalnym azylu dla wariatów, którzy toczą pianę z
> pyska jak ktoś przekroczy ich urojoną linię.

Urojoną?

To moze w ogole nie ma tam mojego prywatnego domu, ogropdu? :>

> No to paszoł won.

No to ić i nie wracaj.

Przejmuje ten wątek ;P

> ROTFL

Dlaczego mnei nei dziwi twoja odpowiedz...

> Nie na temat - wybicie szyby to już włamanie.

Nie no, jakie wlamanie, przeciez w tivi mowili, ze "on przyszedl dziadka
przeprosic, nie mogl wejsc to wybil szybe, ale chcial dziadka przeprosic..."

> Albo ktoś, kto zauważył np. jadowitego węża (lub inne lokalnie
> niebezpieczne zwierzątko) sunące w stronę tychże dzieci.

Taka osoba wtedy krzyczy "waz, uwaga, nie ruszajcie sie". W przeciwnym
wypadku dzieci moga sie wystraszyc i sprawca narobi wiecej szkody niz
pozytku...

> I idziesz do pierdla za przekroczenie granic obrony koniecznej.

W najgorszym wypadku w zawiasach. Jesli w ogole :>

> Nie masz. Musi stanowić REALNE i BEZPOŚREDNIE zagrożenie.

PEdzacy w kierunku moich dzieci podejrzanie zachowujacy sie facet to
wlasnie jest REALNE I BEZPOSREDNIE zagrozenie.

> Otwarta brama jest formą wyrażenia woli właściciela i zwyczajowo oznacza
> "kto chce, niech sobie wchodzi".

Tylko, ze nie ma bramy, nie ma ogrodzenia, za to jest tabliczka "teren
prywatny zakaz wstepu" - wiec jasne WYRAZENIE WOLI jest. To ze ktos
niepismienny i nie rozumie, nie zmienia faktu, ze WYRAZENIE WOLI JEST -
a przeciez tego sie najsilniej domagasz...

> Powtarzam: żaden są nie uzna tak nierealnego "wyliczenia".

Odwazne stwierdzenie z tym "zaden".

A czy sad to uzna, to bedzi ezalezalo tylko wylacznie od sadu i od
przedstawionych wyjasnien.

> Wolno, tylko trzeba mieć DG.

No ale ci juz pisalem, ze mam firme zarabiajaca na tojtojach, a ty jak
mantre powtarzasz swoje w kolko i to samo "trzeba miec DG, uwazaj na
fiskusa" - w ogole niech cie to nei interesuje,to temat poboczny.

> Patrz wyżej.

Wyzej napisales, ze nei wolno zarabiac, bo to grzech, i ze ceny powinny
byc urzedowe a wlasciwie to za darmo mozna korzystac z cudzej wlasnosci
- tak w skrocie.

Zapytam, jestes z elektoratu PiS? Bo tak mnie to ciekawi....

> Działalność gospodarcza i niedotrzymanie warunków umowy to jedno.

??

> Brak działalności gospodarczej i bezumowne skorzystanie to coś zupełnie
> innego.

??

> Ale ty najwyraźniej jesteś za głupi by pojąć różnicę - do czasu, aż
> przyjdzie urząd skarbowy i zacznie dopytywać się o podatki za
> niezarejestrowaną działalność gospodarczą.

??

> Pudło i to podwójne, buraku.

No jakie pudlo, widac i czuc od ciebie chamem.

> Kultura, dobry obyczaj... ;->

No nieladnie. Ty tu jestes ten koles od ustaw i paragrafow. A zbywasz
mnie czyms takim?:>

> A strzelnicę masz zarejestrowaną?

No ba, mam nawt pozwolenie na wiatrówki powyzej 17 dzuli. Okazać?

> To pikuś w porównaniu z kociołkiem, jaki robi kontrola skarbowa.

Moje biuro rachunkowe po ostatniej kontroli poinformowalo mnie, ze US
nie mial zadnych uwag............

> Zależy od okoliczności. W opisanej - kiedy bezprawnie usiłujesz pozbawić
> kogoś wolności - ty będziesz napastnikiem.

Ale ja nie chce go pozbawic wolnosci bezpodstawnie, ja jedynie dokonuje
obywatelskiego zatrzymania, poniewaz zostalem okradziony z naleznej mi
zaplaty.

> Za samo fotografowanie spokojnie bawiących się dzieci to tylko w
> debilnych USA skazują.

A u nas areswztowali i zrobili mu najazd na chate...

> W Polsce musiały by to być "sceny pornograficzne", ale wtedy pada
> pytanie: dlaczego twoje małoletnie dzieci poniżej lat 15 były już w
> scenie pornograficznej, którą ktoś sfotografował, hmm?

Hmmmm, widze, ze jestes oderwany od rzeczywistosci albo masz slaba
pamiec to wiadomosci prasowych/telewizyjnych. A slaba dlatego, ze trudno
sie zapomina o czyms, o czym na wszystkich kanalach przez tydzien
trabily wszystkie stacje i gazety ...

> Ponieważ nadal kłamiesz

W ktorym miejscu?

> *plonk*

Oooo, juz mi oko lata...

> Może jeszcze umotywowany wniosek na piśmie?

W swojej laskawosci w drobnych sprawach prtzyjmuje prosby ustne...

> Twój problem.

No wlasnie. Dlatego nie zamykam. Zeby nie miec problemow.