Re: Karta grafiki a zasilacz

Autor: profi <profi_at_host.com>
Data: Mon 17 Mar 2008 - 18:18:15 MET

> Pewnie karta jest bardzo wrażliwa na chwilowe skoki napięcia i "szpilki" w
> zasilaniu - najwyraźniej ten zasilacz ma z tym problemy (należałoby go
> oscyloskopem sprawdzić... zwykłym multimetrem tego nie zmierzysz).
> Dla zasady sprawdziłbym też komputer z monitorem podłączonym do tego
> samego gniazdka i przy odłączonych głośnikach, wypiętym kablu sieciowym i
> kablówce itp.

A nie ma takiej opcji, że z kartą jest coś nie tak?
Bo na tym zasialczu dwie inne karty co sprawdzałem (lecz trochę gorsze)
działały bez zarzutu.
Zresztą raz na tydzień restartuje mi się system ale zaznaczam tą kartę i
zasilacz przekładałem
już do innego kompa.
Próbowałem już na dwóch różnych kompach, w dwóch różnych miejscach i po
odłączeniu
wszystkich urządzeń peryferyjnych i efekt identyczny.