Karta do przechwytywania obrazu

Autor: Maciek <maciek_at_nospam.pl>
Data: Wed 27 Feb 2008 - 21:18:31 MET

Witam

Mam trochę kaset VHS, których zawartość chciałbym "zabezpieczyć"
przegrywając na płyty DVD. Przydałaby się do tego jakaś karta do
przechwytywania obrazu ze źródeł analogowych. Czy wybór czegoś z poniżej
wymienionych będzie w miarę dobry, czy raczej się rozczaruję?

http://www.avermedia.pl/katalog/34,AVerMedia-DVD-EZMaker-Deluxe
http://www.avermedia.pl/katalog/40,AVerTV-MCE-116-Plus

Pierwsza karta jest jakby specjalnie do takich zadań przeznaczona, ma
dołączone oprogramowanie do edycji wideo, aczkolwiek w dość starych
wersjach. Może więc lepiej kupić drugą, która wprawdzie takiego
oprogramowania nie ma, ale za to ma tuner TV? Mam już Ulead VideoStudio,
więc prostą edycję mogę przeprowadzić.
Ewentualnie co innego godnego uwagi możecie polecić? Oczywiście chodzi o
zastosowania amatorskie.

--
Pozdrawiam
Maciek