Re: Karta do przechwytywania obrazu

Autor: Janeo <janeo100_at_gmail.com>
Data: Thu 28 Feb 2008 - 08:57:33 MET

On 27 Lut, 21:18, Maciek <mac...@nospam.pl> wrote:
> Witam
>
> Mam trochę kaset VHS, których zawartość chciałbym "zabezpieczyć"
> przegrywając na płyty DVD. Przydałaby się do tego jakaś karta do
> przechwytywania obrazu ze źródeł analogowych. Czy wybór czegoś z poniżej
> wymienionych będzie w miarę dobry, czy raczej się rozczaruję?
>
> http://www.avermedia.pl/katalog/34,AVerMedia-DVD-EZMaker-Deluxehttp://www.avermedia.pl/katalog/40,AVerTV-MCE-116-Plus
>
> Pierwsza karta jest jakby specjalnie do takich zadań przeznaczona, ma
> dołączone oprogramowanie do edycji wideo, aczkolwiek w dość starych
> [...]

Nie piszesz jakiej mocy masz procesor.
Jak już ci powiedziano, może być karta TV. Pozostaje typ pliku
zgrywanego. Nie musisz zgrywać na jakieś giganty typu MJPEG czy nawet
MPEG-2, jeśli masz tylko w PC procesor typu np. AMD 64 2-rdzeniowy
4000+ (czyli wcale nie super-extra) możesz to zgrać strumieniem
bezpośrednio na DIVX w wysokiej jakości, wybór bitratu dowolny.
Ja tak zgrywam, jak mi się nie chce w danym dniu oglądać filmu z TV.
J.