Re: Karta do przechwytywania obrazu

Autor: ToMasz <twitek4_at_no_spam.gazeta.pl>
Data: Thu 28 Feb 2008 - 00:03:48 MET

Maciek pisze:
> Witam
>
> Mam trochę kaset VHS, których zawartość chciałbym "zabezpieczyć"
> przegrywając na płyty DVD. Przydałaby się
(cut)
> Ewentualnie co innego godnego uwagi możecie polecić? Oczywiście chodzi o
> zastosowania amatorskie.

wyobraź sobie taką sytuacje. załóżmy DVD i karta za 1000zł dadzą jakość
idealną VHS ma słabą jakosc (jak na dizsiejsze czasy) zakładamy
Najtańsze karty TV ma jakosc równiez słabą ale wyrażnie lepszą od VHS bo:
1. materiał z vhs -przegrany na kompa przez najsłabsza karte jest na oko
=VHS
2 materiał z kompa(tuner) przegrany na vhs, ma jakosc marną, ale
wyraźnie widac na nim problemy vhs, na kompie ten sam materiał jest OK.

Powyższe sprawdzone nawet 8 lat temu na pentim2(niepamietam zegara)

Reasumując, przy przegrywaniu VHS na DVD z uzyciem najprostrzej karty TV
otrzymasz 90% tego co da Ci super ultra sprzet.

uwaga. materiał zgraj z kasety na dysk przy jak najmniejszej kompresji
(tak aby dysk wytrzymał) i jak najwiekszym stabilnym obicążeniu procka.
Dostaniesz gigantyczne pliki, a potem je "przeliczysz" na DVD. Robiac
bezpośrednio DVD, dostaneisz nieco gorszy rezultat i trudniej jest go
"dociąc"
ToMasz