Re: doradzcie.

Autor: Norbert <norbert.kaminski_at_gmail.USUNTO.com>
Data: Mon 18 Feb 2008 - 18:25:08 MET

Jeszcze jedno mnie zastanawia.
Czy moj zasilacz bedzie ok.
Mam chiefteca 420W
O uszy mi sie obiło, że teraz płyty główne mają 24pinowe gniazda a nie
jestem pewien jakie mam moj zasilacz... jest sprzed 3-4lat i nigdy z nim
nie mialem problemow.
Rozumiem ze jesli jest 20pinowy i procz tego ma taka 4pinowa kostke
ktora sie wpinalo w plyty glowne pod procki intela to teraz poprostu
obie wtyczki musialbym razem w jedno gniazdo wpiąć?
No i czy te 420W wystarczy?
Moj aktualny sprzet ciągnie super ( P4 3GHz HT, 1GB ram, 1xhdd sata,
3xhdd ide, cdrw, dvdrw, fx5950 , sieciówka na pci i 3 wentylatory.
Czy pociągnie on C2D, 4GB DDR2, te same dyski, dvdrw, Geforce 8800GT ?