Re: doradzcie.

Autor: Norbert <norbert.kaminski_at_gmail.USUNTO.com>
Data: Mon 18 Feb 2008 - 18:17:53 MET

RudeBoy pisze:
> SATA i SATA2 sa ze soba zgodne. Ten problem odpada.

No to super, uniknę konieczności wydawania kasy na dyski.
A teraz jaką płytę główną wybrać ?
Myślałem o jakiejś z dwoma IDE ale przypomniałem sobie że mam dwie
przejściówki SATA-IDE więc jeden dysk i nagrywarke IDE podepnę pod IDE a
dwa pozostałe dyski IDE przez przejściówki jako SATA.
Pozostaje teraz kwestia jaką płytę wybrać.
Chciałbym by była ona możliwie dobrze wyposażona jeśli chodzi o możliwości.
Czytam i czytam i coraz bardziej głupieje, SLI, Crosfire... nie wiem
czym sie roznia i ktore leprze. Nie planuje narazie pchać dwoch grafik
do kompa ale z czasem kto wie.
Założyłem sobie że cena płyty zmieści się w około 300-400zł. Ale wybór
jest tak duży że nie wiem co warto brać i na co uwage zwrócić.
Napewno 2 gniazda PCI.
I jeszcze jedno, czy gdybym na dysk systemowy kupił dysk SATA2 to
odczuje jakoś znacząco wzrost osiągów? Bo nie wiem czy podłączenie jako
systemowego dysku SATA1 nie bedzie wąskim gardłem mojego nowego zestawu.