Re: doradzcie.

Autor: RudeBoy <g.kopec_at_SPAM_BLOKdobaku.pl>
Data: Mon 18 Feb 2008 - 18:33:47 MET

Norbert pisze:
> Jeszcze jedno mnie zastanawia.
> Czy moj zasilacz bedzie ok.
> Mam chiefteca 420W
> O uszy mi sie obiło, że teraz płyty główne mają 24pinowe gniazda a nie
> jestem pewien jakie mam moj zasilacz... jest sprzed 3-4lat i nigdy z nim
> nie mialem problemow.
> Rozumiem ze jesli jest 20pinowy i procz tego ma taka 4pinowa kostke
> ktora sie wpinalo w plyty glowne pod procki intela to teraz poprostu
> obie wtyczki musialbym razem w jedno gniazdo wpiąć?
> No i czy te 420W wystarczy?
> Moj aktualny sprzet ciągnie super ( P4 3GHz HT, 1GB ram, 1xhdd sata,
> [...]

420W powinen wystarczyc.
Co do wtyczek.
Obecnie zazwyczaj stosuje sie wtyk 24 pinowy + 4 pin (12V)
Tak wiec jezeli Twoj zasilacz ma wtyk 20 Pinowy to kup sobie
przejsciowke 20 -> 24 pin i po klopocie. Powiem Ci tez, ze ja swoja
plyte Asus P5w DH delux pedzilem przez jakis czas zasilaczem co mial
wtyk 20 pin :) 4 gniazda na plycie nie byly podpiete i komp smigal
normalnie. Wtyk o ktormym mowisz oddzielne 4 piny musisz miec podpiete.
Na wiekszosci plyt sa one podstawowym zasilaniem dla procesora.

--
RudeBoy Selecta
ASUS P5W DH Deluxe + Core2Duo E6750 @2,88GHz + 4GB RAM OCZ