Re: doradzcie.

Autor: Sander <ROT13_fnaqre3_at_tnmrgn.cy_ROT13>
Data: Mon 18 Feb 2008 - 19:29:33 MET

"Norbert" <norbert.kaminski@gmail.USUNTO.com>
w news:fpcf2g$pmd$1@mx1.internetia.pl napisał(a):

> Czy moj zasilacz bedzie ok.
> Mam chiefteca 420W

Tak.

> O uszy mi sie obiło, że teraz płyty główne mają 24pinowe gniazda a nie
> jestem pewien jakie mam moj zasilacz... jest sprzed 3-4lat i nigdy z nim
> nie mialem problemow.
> Rozumiem ze jesli jest 20pinowy i procz tego ma taka 4pinowa kostke ktora
> sie wpinalo w plyty glowne pod procki intela to teraz poprostu obie
> wtyczki musialbym razem w jedno gniazdo wpiąć?

Nie, 20 pinowy zasilacz podłączasz do 24 pinowego gniazda na MoBo,
a 4 pionowe dodatkowe zasilanie podłaczasz do 8 pinowego na MoBo,
ja tak właśnie podłączyłem.

> No i czy te 420W wystarczy?

Tak, bo masz mniej prądożerny zestaw niż ja.
Ten zasilacz pracuje u mnie ale prawie całą swoją mocą.
Widać to po tym jak odpalę Prime 95 to napięcie spada z 11.92 do 11.82,
a jak podkręcę CPU do 3.2 GHz to komp się wyłącza
(zabezpieczenie przeciwprzeciążeniowe), po prostu zasilacz nie wyrabia.

> Moj aktualny sprzet ciągnie super ( P4 3GHz HT, 1GB ram, 1xhdd sata, 3xhdd
> ide, cdrw, dvdrw, fx5950 , sieciówka na pci i 3 wentylatory.
> Czy pociągnie on C2D, 4GB DDR2, te same dyski, dvdrw, Geforce 8800GT ?

Tak i nawet kompa trochę podkręcisz :)

--
SANDER | ABIT IX38 QuadGT + C2Q Q6600 @ 2.80 + BOX + 2x 2 GB RAM PC2-6400
Iiyama ProLite H511S-W2U + Gainward Bliss Geforce 8800 GTS 512MB 650/1940