Re: Brother HL 2030 vs 2032

Autor: petermas <nieznam_at_i.co>
Data: Mon 18 Feb 2008 - 18:31:11 MET

Marcin pisze:
> Witam
>
> Planuje kupic prosta drukarke laserowa i zastanawiam sie nad
> wyborem miedzy Brotherem HL 2030 a 2032. Z tego co udalo
> mi sie znalesc to roznia sie jedynie obudowa (kolorem).
> Czy ktos kto sie tym interesowal moze podac jeszcze
> jakies roznice albo potwierdzic, ze tylko obudowa je rozni?
> Roznica w cenie to ok. 50 PLN, niby niewiele ale jak
> maja sie tylko kolorem roznic:)
>
> Pozdrawiam,
> Marcin

tylko + dziwna polityka cenowa brothera, szczerze mówiąc to odpuść
sobie, kup hp. Ja mam 2030 i stoi od 3 miesięcy nieużywana, skończył się
proszek, kupiłem co prawda dosypkę ale chyba trafiłem na felerną bo
brudziła kartki. Strasznie drogie tonery: regenerowane ok 90-100 zeta,
oryginał ponad 160. Jedyna zaleta jaką ma ta drukareczka to szuflada na
papier czego na ogół nie ma tani sprzęt. Teraz mam hp 1018 i jestem
zadowolony.

Acha, jakbyś jednak chciał 2030 to mogę Ci oddać za grosze, dokupisz
toner i będzie hulać.