Muzyka na 20 kanalow - pytanie nietypowe

Autor: Bantu <michalzmich_at_gmail.com>
Data: Thu 07 Feb 2008 - 10:22:53 MET

Nie wiem, czy to dobra grupa do zadania tego pytania, ale mam
nadzieje, ze moze uda sie zbudowac cos takiego na PC, stad moje
pytanie tutaj. A jak zle dobralem grupe to przepraszam i prosze o
skierowanie na wlasciwa.

Moj kolega malarz (artysta, nie pokojowy) chcialby zrobic instalacje
20 obrazow umieszczonych na okregu. Kazdy obraz mialby swoj dzwiek
emitowany przez glosnik umieszczony przy obrazie. Przechodzenie od
jednego obrazu do drugiego powodowaloby "komponowanie" utworu.
Oczywiscie dzwieki bylyby emitowane stale, cos jakby jeden utwor
rozbity na 20 kanalow.

No i teraz pytanie - czy jest mozliwe skonfigurowanie sprzetu w taki
sposob, aby bylo to mozliwe przy uzyciu 1 kompa? Na przyklad jeden
pecet z kilkoma kartami muzycznymi, albo cos w ten desen? Pewnie
trzeba bedzie tez wspomoc sie softem.

Czy ktos moze wie jak rozwiazac taki problem? Oczywiscie nie mamy
budzetu rzedu milionow dolarow, wiec doradzanie sprzetu typu karta
muzyczna robiona na zamowienie, odpada ;)

Mam nadzieje, ze moze znajdzie sie ktos, kto wie jak cos takiego
rozwiazac. Moze to beda rozwiazania na mniejsza liczbe kanalow, jezeli
cena sprzetu bedzie na poziomie "normalnym" to i 10 kanalow wystarczy.

Dziekuje i pozdrawiam
Michal