Re: Muzyka na 20 kanalow - pytanie nietypowe

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 07 Feb 2008 - 10:36:23 MET

epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "Bantu"
>Nie wiem, czy to dobra grupa do zadania tego pytania, ale mam
>nadzieje, ze moze uda sie zbudowac cos takiego na PC, stad moje
>pytanie tutaj. A jak zle dobralem grupe to przepraszam i prosze o
>skierowanie na wlasciwa.
>
>Moj kolega malarz (artysta, nie pokojowy) chcialby zrobic instalacje
>20 obrazow umieszczonych na okregu. Kazdy obraz mialby swoj dzwiek
>emitowany przez glosnik umieszczony przy obrazie. Przechodzenie od
>jednego obrazu do drugiego powodowaloby "komponowanie" utworu.
>Oczywiscie dzwieki bylyby emitowane stale, cos jakby jeden utwor
> [...]

Zapominasz o jednej rzeczy. Co z tego, że wyjdziesz fafnastoma kanałami
z komputera, skoro i tak musisz mieć jeszcze fafnaście egzemplarzy
wzmacniacza?
Raczej nie widziałem niczego, co miałoby wzmacniacz na pokładzie i tyle
niezależnych wyjść.
Obawiam się, że taniej wyjdzie kupić 20 sztuk byle tanich odtwarzaczyków
MP3.

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb (A)bort (R)etry (D)eny Everything
`b  Kruk@epsilon.eu.org   d'