Czy komputery muszą być coraz bardziej prądożerne?

Autor: Marcin Narzynski <narzynka.usun_at_tez_usun.onet.pl>
Data: Fri 25 Jan 2008 - 15:41:03 MET

Patrzę na ofertę najnowszych zasilaczy - i włoś mi się jeży. Widać nawet
1000W w cennikach.
Do czego to zmierza? Myślałem, że za producentami procesorów, którzy kilka
lat temu w końcu puknęli się w czoło i zaczęli redukować pobór mocy, pójdą
też inni producenci. Tymczasem widzę, że karty graficzne ciągle jeszcze "pną
się w górę".

Czy naprawdę nowy desktop musi być przygotowany, że w czasie grania
spowoduje niemal wytrzelenie bezpieczników? I to w epoce, gdy coraz
popularniejsze stają się hasła "oszczędzaj energię".

MN