Re: macbook air

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Mon 21 Jan 2008 - 00:29:36 MET

Mariusz Kruk pisze:
> Mi? W niczym. Tylko wyśmieję kogoś, kto będzie przekonywać, że to
> Ferrari nadaje się wspaniale do codziennych dojazdów do pracy, odwożenia
> dziecka do przedszkola i wielu innych rzeczy.

Niesamowicie mnie bawi taka argumentacja. O czym Ty w ogóle piszesz? Do
czego to dopowiadasz? Ludzie w poprzednich wypowiedziach piszą jasno i
wyraźnie, że Apple ze swoim nowym komputerem ma grupę odbiorców, którym
nie przeszkadza jedno USB i brak ethernetu. Ja się z tym w pełni zgadzam
i nie rozumiem jak rozumny człowiek mógłby mieć w ogóle jakieś
wątpliwości w tej kwestii. Taka jest prawda, czy Ci się to podoba czy
nie. Nikt nie zmusza do kupna tego komputera, a zapewniam, że mimo
wszystko sprzeda się bardzo wiele sztuk. Podobnie Ferrari kupują ludzie,
którzy nie będą nim wozić lodówek. Ty z kolei wyskakujesz z próbą
obalania swoich własnych niestworzonych historii. Po co? Masz z tym
jakiś problem? Nie rozumiem.

> Właśnie o to chodzi, że ideologię dorabiają ci, co sobie kupili i teraz
> dorabiają ideologię, że innych nie stać.

Tak się akurat składa, że wątpię czy jest w tym wątku ktoś, kto kupił
już Macbook Air ;-)

--
_PSYLO_     |  http://www.cafepc.pl
GG:5563748  |  http://www.psylo.xin.pl