Re: macbook air

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_gazeta.pl>
Data: Mon 21 Jan 2008 - 09:00:32 MET

Dnia 2008-01-21 00:29, Użytkownik PSYLO napisał:

> Niesamowicie mnie bawi taka argumentacja. O czym Ty w ogóle piszesz? Do
> czego to dopowiadasz? Ludzie w poprzednich wypowiedziach piszą jasno i
> wyraźnie, że Apple ze swoim nowym komputerem ma grupę odbiorców, którym
> nie przeszkadza jedno USB i brak ethernetu. Ja się z tym w pełni zgadzam
> i nie rozumiem jak rozumny człowiek mógłby mieć w ogóle jakieś
> wątpliwości w tej kwestii. Taka jest prawda, czy Ci się to podoba czy
> nie. Nikt nie zmusza do kupna tego komputera, a zapewniam, że mimo
> wszystko sprzeda się bardzo wiele sztuk. Podobnie Ferrari kupują ludzie,
> [...]

Jesteśmy na grupie dyskusyjnej to możemy podyskutować.
Zwłaszcza że Apple miało już w swojej historii produkty
bardzo nowoczesne i bardzo drogie na których bardzo
straciło. Teraz dzięki ipodom kondycja finansowa
firmy nie jest najgorsza ale do końca nie wiadomo jak
zareagują jej klienci. A mogą zrobić to samo co po wprowadzeniu
modelu "20th Anniversary Macintosh" czyli nic.

Pozdrawiam