Re: macbook air

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Sun 20 Jan 2008 - 22:50:34 MET

epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "PSYLO"
>No i w czym Ci to przeszkadza?

Mi? W niczym. Tylko wyśmieję kogoś, kto będzie przekonywać, że to
Ferrari nadaje się wspaniale do codziennych dojazdów do pracy, odwożenia
dziecka do przedszkola i wielu innych rzeczy.

>Jeśli Cię nie stać to mówi się trudno, a
>nie szuka się dziury w całym i narzeka.

Aa... Przechodzimy na TUMA (The Ultimate Makisz Argument (tm)) - nie
stać cię i dorabiasz ideologię.
Właśnie o to chodzi, że ideologię dorabiają ci, co sobie kupili i teraz
dorabiają ideologię, że innych nie stać.

--
|  Kruk@epsilon.eu.org   |