Re: Jak precyzyjnie ustalic, ktory podzespol wymienic, aby uzyskacnajwieksze przyspieszenie?

Autor: Andrea <a.libiszewski_at_gazeta_nospam.pl>
Data: Mon 21 Jan 2008 - 00:51:37 MET

Radosław Sokół pisze:

> (*) Tak, wiem, drugiego monitora nie będzie. Trzeba by doło-
> żyć jakąś tanią kartę graficzną PCIe. Nawet najtańsza w
> 2D będzie wystarczająco szybka.

A niby dlaczego miałoby nie być drugiego monitora? Moja płyta z integrą
X1250 ma DWA wyjścia (HDMI i DSUB)* i zapewniam Cię, że potrafi z obu
korzystać.

*) A razem doliczając kartę graficzną PCIE mogę podłączyć nawet cztery
monitory i użyć ich na raz (zakładając że znalazłbym dość miejsca i sensu)

--
| Andrea | http://czerwona-linia.blogspot.com/ |
There is no such thing as overkill, there is