Re: macbook air

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 21 Jan 2008 - 02:15:00 MET

epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "PSYLO"
>Niesamowicie mnie bawi taka argumentacja. O czym Ty w ogóle piszesz? Do
>czego to dopowiadasz? Ludzie w poprzednich wypowiedziach piszą jasno i
>wyraźnie, że Apple ze swoim nowym komputerem ma grupę odbiorców, którym
>nie przeszkadza jedno USB i brak ethernetu. Ja się z tym w pełni zgadzam
>i nie rozumiem jak rozumny człowiek mógłby mieć w ogóle jakieś
>wątpliwości w tej kwestii. Taka jest prawda, czy Ci się to podoba czy
>nie. Nikt nie zmusza do kupna tego komputera, a zapewniam, że mimo
>wszystko sprzeda się bardzo wiele sztuk. Podobnie Ferrari kupują ludzie,
> [...]

Po prostu bawi mnie nieustanne porównywanie przepłaconego komputera do
drogiego samochodu.
A, i jeszcze oczywiście nieustanne pokazywanie, jaka to ta Polska jest
zapóźniona, bo na Zachodzie (tm) wszędzie są hotspoty i w ogóle nawet
nie trzeba komputera włączać, żeby się content sam z itunesów wpychał na
ekran.

--
[------------------------] It  is  not yet possible to change operating
[  Kruk@epsilon.eu.org   ] system by  writing  to  /proc/sys/kernel/os-