Re: Nigdy więcej LITEONA

Autor: fv <fake_at_cybax.com>
Data: Tue 13 Nov 2007 - 14:12:20 MET

sotb wrote:
> Dostawca na Polskę - niejaki ASBIS.PL wymienił mi pół roku temu
> nagrywarkę DVD LITEON na nową z datą produkcji grudzień 2006.

A wystawił nową gwarancję?

> Dwa
> tygodnie temu musiałem ją odesłać znów do serwisu. Jak się okazuje ASBIS
> nie naprawi/nie wymieni, bo skończyła się dwuletnia rękojmia.

Mają chyba prawo odmówić, chyba że sprzęt jest na gwarancji?

> Nie
> wymieni na gwarancji... bo nie, bo mają takie rozporządzenia wewnętrzne.

Jeszcze raz: sprzęt na gwarancji czy nie? Jeśli masz pisemną gwarancję od
Asbis.pl to są od tego urzędy i rządni krwi prawnicy, którzy na tą sprawę
się rzucą (wszystkie koszta pokrywa strona która przegra).

> Mimo, że producent udziela dwuletniej gwarancji, to oni nagrywarki nie
> wyślą.

A na jaki czas opiewa gwarancja którą otrzymałeś w Asbis.pl?

> Producent nie przyjmie z kolei sprzętu od klienta ASBISA.

To akurat nic dziwnego.

> No szok!

Jednego tylko nie rozumiem: co to ma wspólnego z LiteOn? Tak się mogło zdażyć
z dowolnym sprzętem zakupionym w Asbis.pl. O ile oczywiście nie jest tak, że gwarancja
się już skończyła.

--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL