Nigdy więcej LITEONA

Autor: sotb <so_tb_at_niespamuj.netu>
Data: Tue 13 Nov 2007 - 13:40:08 MET

Już kilka razy dałem się nabrać na liteona, ale dziś to było przegięcie.
Dostawca na Polskę - niejaki ASBIS.PL wymienił mi pół roku temu nagrywarkę
DVD LITEON na nową z datą produkcji grudzień 2006. Dwa tygodnie temu
musiałem ją odesłać znów do serwisu. Jak się okazuje ASBIS nie naprawi/nie
wymieni, bo skończyła się dwuletnia rękojmia. Nie wymieni na gwarancji... bo
nie, bo mają takie rozporządzenia wewnętrzne. Mimo, że producent udziela
dwuletniej gwarancji, to oni nagrywarki nie wyślą. Producent nie przyjmie z
kolei sprzętu od klienta ASBISA.
No szok!

SOTB