> Jednego tylko nie rozumiem: co to ma wspólnego z LiteOn? Tak się mogło
> zdażyć
> z dowolnym sprzętem zakupionym w Asbis.pl. O ile oczywiście nie jest tak,
> że gwarancja
> się już skończyła.
niekoniecznie - dobre firmy wystawiaja gwarancje producencka - nawet
jesli sprzedawca Cie oleje lub ziwnie interes nie zostajesz z reka w nocniku
Sa jeszcze super-firmy takie jak np. Kingston, ktore daja wieczysta
gwarancje na sprzet gdziekolwiek byl kupiony i gdziekolwiek jestes..
Sam wysylalem im popsuta pamiec do najblizszego servisu (bylo to
spory kawalek od Polski a w dodatku servis byl sasiednim kraju)
i otrzymalem KURIEREM nowa pamiec na ich koszt
Zz
Received on Tue Nov 13 16:35:06 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 13 Nov 2007 - 16:51:08 MET