Re: Notebooki z błyszczącym ekranem. Opinie

Autor: gregc <grzeczu_at_usunto.klub.wytnijto.chip.pl>
Data: Tue 13 Nov 2007 - 14:14:30 MET

"Jacek" <maps@wp.pl> wrote in message
news:fhc6ko$1h4$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Mój stary kadłubek z matowym ekranem jest już mocno "zabytkowy" i
> zamierzam kupić coś nowszego.
> Prawie wszystkie nowe notebooki (w moim przedziale cenowym ;-) mają ekrany
> błyszczące. Pytam Kolegów, którzy na takowych pracują, czy da się z tym
> żyć, czy szukać matowego? Czy przy pracy z oknem za plecami albo na
> zewnątrz widać coś wogóle poza odbiciem?

Napiszę tak: HP dv9000 -> w domu jest ok, jak czasami się za mocno żarówka
odbija czy słońce to zawsze można jakos się obrócić itp. Ale na zewnątrz to
nieporozumienie pracować z taką matrycą. W słoneczny dzień - nic nie widać,
nieważne jak by nie siedzieć, w pochmurny juz lepiej, ale i tak jakoś ...
:/

No tyle że faktycznie - kolory i kontrast lepszy trochę niż w matowej.

pozdrawiam