Re: Notebooki z błyszczącym ekranem. Opinie

Autor: hefal <hefalumpikWYTNIJ_at_TOo2.pl>
Data: Tue 13 Nov 2007 - 14:13:16 MET

Użytkownik "Jacek" <maps@wp.pl> napisał w wiadomości
news:fhc6ko$1h4$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Mój stary kadłubek z matowym ekranem jest już mocno "zabytkowy" i
> zamierzam kupić coś nowszego.
> Prawie wszystkie nowe notebooki (w moim przedziale cenowym ;-) mają
> ekrany błyszczące. Pytam Kolegów, którzy na takowych pracują, czy da
> się z tym żyć, czy szukać matowego? Czy przy pracy z oknem za plecami
> albo na zewnątrz widać coś wogóle poza odbiciem?

* Mam szybkie. Czasem odbicia przeszkadzają, ale mając do porównania
mat w kilku modelach i szkło (nx7400 gdzie matryca do najlepszych
nie należy) - na zewnątrz da radę pracować - co też robiłem w lecie
w pełnym słońcu (zależy też co się robi na kompie) - na szkle, na
matowych widziałem po prostu gorzej (ale to może kwestia jasności
matrycy, choc IMHO owa w tym HPku nie jest najlepsza).

Zdrawim.