Re: OC czyli podkrecanie sprzetu - jakies rady?

Autor: szerszen <szerszen_at_tlen.pl>
Data: Mon 29 Oct 2007 - 12:19:25 MET

Użytkownik "Marcin P." <lelec@op.pl> napisał w wiadomości
news:fg4erd$ce5$1@pippin.nask.net.pl...

> Grafika nie-za-bogata, wyższe stany strefy niskiej. Plusem DX10, więc testuj
> sprzęt w tym kierunku, wydajność proporcjonalna do ceny (~400 zł ?).

ano nie za bogata, ale i cena nieduza, co do dx 10 to jest on tam raczej
symbolicznie, bo wg testow daje niewiele, visty poki co i tak nie uwywam i
raczej nie zapowiada sie w najblizszej przyszlosci

> No bo 3Dmark mierzy wydajność graficzną, na którą CPU ma niewielki wpływ (ale
> oczywiście ma).

no go glownie o taka wydajnosc na chwile obecna mi chodzi

> Używaj 3DMarka 2006.

a czym on sie rozni od 2005?

> Generalnie, to i tak zyskałeś na komforice pracy sporo. 3 Ghz przy dwóch
> rdzeniach to ogólnie niezła sprawa :).

generalnie tak, ale poki co, nie w grach, to specjalnie tego i tak nie odczuje,
a zastanawiam sie czy jest sens i jesli tak to co mozna zrobic jeszcze z
pamieciami