Re: z cyklu na ch** mi lcd

Autor: Tom01 <biuro_at_mastiff.pl>
Data: Mon 29 Oct 2007 - 12:19:59 MET

> proponuje najpierw zapoznac sie co to jest cleartype... rasteryzacja fontu
> wektorowego jest dosc trudnym tematem a cleartype potrafi wykorzystac
> technologie konstrukcji wyswietlacza LCD.

Cleartype ma tyleż samo zalet co wad. Osobiście mogę dodać, że na różnych
wyświetlaczach (wielkościach, rozdzielczościach) i monitorach (rodzajach)
raz włączam ów wynalazek a raz nie mogę ścierpieć. Przy bardzo małej plamce
(17" 1920x1200) daje zdecydowanie lepsze odwzorowanie małych fontów, a na
dużej (19" 1280x1024) rozmywa strasznie. Kwesia doboru i gustu.

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!