Re: OC czyli podkrecanie sprzetu - jakies rady?

Autor: Marcin P. <lelec_at_op.pl>
Data: Mon 29 Oct 2007 - 12:40:05 MET

Użytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl> napisał w wiadomości news:fg4fkk$774$1@news2.task.gda.pl...

> Użytkownik "Marcin P." <lelec@op.pl> napisał w wiadomości

> ano nie za bogata, ale i cena nieduza, co do dx 10 to jest on tam raczej
> symbolicznie, bo wg testow daje niewiele, visty poki co i tak nie uwywam i
> raczej nie zapowiada sie w najblizszej przyszlosci

> no go glownie o taka wydajnosc na chwile obecna mi chodzi

Hm... może Gf 7900 byłby lepszy?

> a czym on sie rozni od 2005?

yyy .. muszę odczytać. myślałem, że dx10 testuje...

> generalnie tak, ale poki co, nie w grach, to specjalnie tego i tak nie odczuje,
> a zastanawiam sie czy jest sens i jesli tak to co mozna zrobic jeszcze z
> pamieciami

No wg mnie, może trzeba poszukać wydajnej karty dla dx9, bo przy tanich kartach serii 8xxx płacisz właśnie za dx10 ...
a nie za wydajność. Dlatego ja poszedłem w Asusa Gf 7300 GT za ~200, choć już miałem zamówioną Palit Gf 8600 GT Sonic+ za ~400. Zastrzezenie: nie porównywałem przed zakupem wnikliwie wydajności w grach.

Serdeczne pozdrowienia

--
Marcin
Q6600@3000 MHz, P5K, 2GB, 21' PVA