Re: Lenovo R61 - dosc tani a czy dobry?

Autor: Mariusz <mk(USUNTO)_at_namyslow.net>
Data: Sun 07 Oct 2007 - 23:22:53 MET DST

> Acer brrr nawet nie byl rozwazany. Asus mnogosc modeli zniecheca do
> wyboru,
> Tak tylko krotko, czemu az tak nei jestes za Acerem?
Odpowiedz jest prosta: Nie bo nie, ale tez dlatego, ze 100% sprzedanych
notków w sklepie mojego kolegi wrócilo do niego - conajmniej raz, niektóre
nawet po 4 razy. Ja go spytalem o rodzaje uszkodzen to powiedzial prosto
"wszystkie". Nawet tak opryginalne jak rozklejanie sie ramki wokól matrycy,
odklejanie sie przodu (pod nadgarstkami), o powrocie kompa bez srubek z
serwisu nie wspomne. ACER = UCIEKAC.

> Gdzie masz na stronce Lenovo napisane ktora matryca to IPS a ktora
> TN ? Bo ja tam tylko widze rozdzialki (czyli WXGA, albo WSXGA itd) . I
IPS sie skonczyl, jak ja kupowalem ipsa mial tylko jeden jedyny model T60 -
wlasnie ten mój.

> co? w takim IPS'ie to pewnie katy po 170stopni pion i poziom? I
> kolorki tez pewnie lepiej. Chyba, ze mowisz o czyms innym a nie
> matrycy :)
Katy, super, kolorki super, podswietlenie i ogólnie jakosc: bdb+ i do tego
matowa ;-P

> Tez mam Eizo :) Flexscan L557 - w sumie wydalem kupe kasy na to, ale
> e zaluje, bo mimo, ze mam juz 3 lata, to ani jednego martwego
> piksela, swietne katy, itd. wiadomo.

Ja mam Eizo S2111W i chwilami mam wrazenie, ze obraz z T60 lepszy.... tzn
IPS ma gorsze katy góra dól, a SPVA lewo prawo. Biorac pod uwage, ze Eizo ma
21,1" i jest panoramiczny efekt jest taki, ze jak mam szare tlo np. ekran
Photoshopa to widze wyraznie, ze srodek ekranu ma nieco cimniejszy odcien a
im bardziej w bok tym sie bardziej rozjasnia. W IPS ten efekt jest mniej
widoczny i odnosi sie do góra/dól - co nie dosc, ze na 15" to jeszcze jest
krótszym bokiem wiec dlatego pozornie daje lepsze efekty. Tak czy siak Eizo
kosztowal 2/3 ceny notka he he.

--
Mariusz