Re: Lenovo R61 - dosc tani a czy dobry?

Autor: Tazzer <tazzer_at_o2.pl>
Data: Tue 09 Oct 2007 - 11:54:00 MET DST

> odklejanie sie przodu (pod nadgarstkami), o powrocie kompa bez srubek z
> serwisu nie wspomne. ACER = UCIEKAC.

zapamietalem :)

> Katy, super, kolorki super, podswietlenie i ogólnie jakosc: bdb+ i do tego
> matowa ;-P

Dziewczyna mowi, ze te blyszczace lepiej sie jej podobaja:), mowi, ze
latwo przetrzec i wyczyscic (no i ma racje, ze latwiej) Swoja droga
ciekawe, czemu prawie wszystkie notebooki maja blyszczaca powloke.

> Ja mam Eizo S2111W i chwilami mam wrazenie, ze obraz z T60 lepszy.... tzn
> IPS ma gorsze katy góra dól, a SPVA lewo prawo. Biorac pod uwage, ze Eizo ma
> 21,1" i jest panoramiczny efekt jest taki, ze jak mam szare tlo np. ekran
> Photoshopa to widze wyraznie, ze srodek ekranu ma nieco cimniejszy odcien a
> im bardziej w bok tym sie bardziej rozjasnia. W IPS ten efekt jest mniej
> widoczny i odnosi sie do góra/dól - co nie dosc, ze na 15" to jeszcze jest
> krótszym bokiem wiec dlatego pozornie daje lepsze efekty. Tak czy siak Eizo
> kosztowal 2/3 ceny notka he he.

Ja mam 17stke wiec ten problem nie wystepuje :)

A co sadzisz o Sony vaio? jedni mowia, ze swietne sprzety, a inni, ze
to wydawanie pieniedzy, np seria FZ tez ma magnezowe obudowy, tak jak
T6x

Tazz